موبایل: ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۵۳

۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰

info@pazirik.org

مذاکرات فنی و کارشناسی هیات وزارت جهاد کشاورزی با طرفهای روس

شرکت راشا کستر پازیریک
وزیر کشاورزی ایران و ملاقات با همتای روسی

راهنمای مطالعه

معاونین وزیر جهاد کشاورزی که در سفر کاظم خاوازی به روسیه وی را همراهی می کردند بطور جداگانه با همتایان روس خود ملاقات و زمینه های فنی گسترش همکاری های دو کشور را  در زمینه کشاورزی مورد بررسی قرار دادند.

ماکنعلی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در تاریخ ۷ خرداد ماه سالجاری با ساوینکوف معاون سرویس فدرال نظارت بر بهداشت دامی و گیاهی روسیه دیدار کرد.

در این ملاقات موضوعات مربوط به توسعه همکاری در زمینه صادرات محصولات لبنی و آبزیان ایران به روسیه ، همکاری در زمینه واکسن های دامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.در این دیدار مقرر شد طرف روس محدودیت های اعمالی بر شرکت های ایرانی از جمله شرکت کاله و صباح را لغو نماید.

وی همچنین در ملاقات با آقای مارکویچ، مدیر دپارتمان همکاری های بین المللی وزارت کشاورزی روسیه صادرات انواع محصولات لبنی صادراتی ایران به روسیه و نیز سرمایه گذاری مشترک در زمینه ایجاد کارخانه و پالایشگاه شیر با تکنولوژی ایران در روسیه از ابعاد مختلف فنی مورد بحث و بررسی قرار داد.
گیلانپور معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز، در دیدار با آقای سرگیف، رئیس اتحادیه غلات روسیه، همکاری در زمینه ارسال انواع غلات و نهاده های دامی به ایران و همکاری های مشترک برای ایجاد خط اعتباری به منظور حمایت از تجارت غلات مورد بحث و بررسی قرار داد که توافقاتی در این زمینه حاصل گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *