موبایل: ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۵۳

۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰

info@pazirik.org

مرز هوایی ایران و روسیه همچنان بسته است.

شرکت راشا کستر پازیریک

راهنمای مطالعه

 روسیه پروازهای خود را با هشت کشور از سر می گیرد./ مرز هوایی با ایران همچنان بسته است.

از 10 ژوئن ، روسیه پروازهای منظم با اتریش ، مجارستان ، لبنان ، لوکزامبورگ ، موریس ، مراکش ، کرواسی و همچنین پروازهای چارتری به آلبانی را از سر می گیرد

مقامات فدراسیون روسیه اجازه پروازهای هفته ای  دو بار در مسیرهای زیر را صادر کردند :مسکو – وین ، مسکو – بوداپست ، مسکو – پورت لوئیس ، مسکو – رباط و مسکو – زاگرب،همچنین پروازهای مسکو – بیروت و مسکو – لوکزامبورگ ،چارترهای مسکو – تیرانا می تواند هفته ای یک بار انجام شود.

علاوه بر اجازه پرواز در خصوص کشورهای جدید ، روسیه همچنین تعداد پروازهای خود را با یونان در مسیر مسکو – آتن در هفته دو بار با آذربایجان (مسکو – باکو) ، ارمنستان (مسکو – ایروان) ، قطر (مسکو – دوحه) ، ازبکستان (مسکو – تاشکند) و تاجیکستان (مسکو – دوشنبه) – برای یک پرواز در هفته ، با مصر (مسکو – قاهره) و صربستان (مسکو – بلگراد) – تا هفت پرواز در هفته افزایش می دهد.

علاوه بر این ، روسیه تعداد پروازهای خود را در مسیر مسکو – مینسک تا ده بار در هفته به صورت متقابل افزایش می دهد. مسیر مسکو – مونیخ به پروازهای مجاز اضافه شده است (در گذشته فقط پرواز از شهرهای آلمان به برلین و فرانکفورت امکان پذیر بود).

همچنین ، از 10 ژوئن ، پروازهای خارج از فرودگاه های بین المللی نیژنکامسک ، ولادیکاوکاز و تومسک مجاز است.

به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، روسیه از 27 مارس 2020 پروازهای منظم و منشور خود را با سایر کشورها متوقف کرده است ، به استثنای پروازهای صادراتی و همچنین باری ، پستی ، بهداشتی و برخی دیگر. از آگوست سال گذشته ، این کشور شروع به پروازهای بین المللی به تدریج کرده است.

اکنون اجازه پرواز به سوئیس ، مصر ، امارات ، بلاروس ، قرقیزستان ، قزاقستان ، صربستان ، کره جنوبی ، ژاپن ، اتیوپی ، فنلاند ، ویتنام ، هند ، قطر ، یونان ، سنگاپور ، آذربایجان ، ارمنستان ، آلمان ، ونزوئلا ، سوریه ، تاجیکستان ، ازبکستان ، ایسلند ، مکزیک ، پرتغال ، عربستان سعودی ، انگلیس ، کوبا ، سیشل ، مالدیو ، مالت و سریلانکا. علاوه بر این ، در اوایل روسیه ، پروازها به تانزانیا و ترکیه مجاز بود ، با این حال ، به دلیل وضعیت اپیدمیولوژیک ، پروازها به کشور اول متوقف شد و در کشور دوم محدود شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *