موبایل: ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۵۳

۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰

info@pazirik.org

روسیه بیت‌کوین را به عنوان ارز رسمی می‌پذیرد؟

شرکت راشا کستر پازیریک

راهنمای مطالعه

اولگ دریپاسکا، میلیاردر روسی خواستار استفاده بانک‌ مرکزی روسیه از رمزارزها شد و کشور السالوادور را به عنوان نمونه ذکر کرد.

اولیگ دریپاسکا بنیانگذار بیسیک المنت (basic element) است و یک گروه صنعتی در حوزه آلومینیوم، انرژی، ساخت و ساز و کشاورزی را مدیریت می‌کند. در سال ۲۰۱۸ وزارت کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های در علیه این میلیاردر و برخی شرکت‌هایش وضع کرد. دارایی خالص دریپاسکا حدود ۴/۷ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

این میلیاردر هفته گذشته در کانال تلگرامی خود از سیاست‌های بانک مرکزی در رابطه با رمزارزها انتقاد کرد و این سوال را مطرح کرد که چه موقع بانک مرکزی روسیه قصد دارد از این تکنولوژی استفاده کند؟ چه زمانی شهروندان روسیه درخواست توسعه روبل دیجیتال را خواهند داشت؟

بانک مرکزی روسیه در حال آماده‌سازی برای تولید نمونه اولیه روبل دیجیتال تا پایان سال است. روبل دیجیتال به عنوان یک کد دیجیتال منحصر به فرد طراحی شده که در کیف پول‌های دیجیتال اختصاصی ذخیره می‌شود.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه هفته گذشته گفت: به ناچار زمان آن فراخواهد رسید که ارزهای دیجیتال نقش بسیار چشمگیری در معاملات داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *