موبایل: ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۵۳

۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰

info@pazirik.org

دیدار صمیمانه وزیر گردشگری با فعالان حوزه توریسم در روسیه

شرکت راشا کستر پازیریک
فعالان حوزه توریسم

راهنمای مطالعه

دیدار مونسان با فعالان گردشگری ایران و روسیه

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان با جمعی از فعالان بخش گردشگری ایران و روسیه دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان با جمعی از فعالان بخش گردشگری ایران و روسیه دیدار و گفتگو کرد.
آقای مونسان در این نشست به ظرفیت‌های کم‌نظیر گردشگری و سیاحتی ایران اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر ۴۰۰ هتل و ۲ هزار واحد اقامتی در روستا‌ها احداث شده تا در کنار دیگر حوزه‌های گردشگری، زمینه گردشگری طبیعت در نقاط مختلف ایران نیز فراهم شود.

آثار تاریخی، فرهنگی، تمدنی، طبیعی، صنایع دستی، جنگل‌های انبوه، کوه‌های سر به فلک کشیده، رودخانه‌های خروشان و کویر‌های زیبا، بخشی از جاذبه‌های گردشگری در ایران است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در ایران بیش از ۷۰۰ موزه دولتی و غیردولتی وجود دارد که از نظر غنای فرهنگی، تمدنی و تاریخی، در دنیا بی نظیر است.
علی اصغر مونسان به تلاش‌های دولت برای تنوع بخشی به گردشگری اشاره و تاکید کرد: به این منظور گردشگری سلامت، گردشگری کشاورزی و گردشگری معدن نیز به مجموعه گردشگری تاریخی و فرهنگی ایران افزوده شد.

همه این‌ها ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری در ایران است که با امنیت کامل و میهمان نوازی ذاتی ایرانیان، مجموعه‌ای جذاب برای گردشگرانی از سراسر جهان است تا به ایران زیبا و متمدن سفر کنند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ارزان قیمت بودن سفر به ایران اشاره کرد و افزود: ایران در ردیف ارزان قیمت‌ترین مقاصد دنیا برای گردشگران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *