موبایل: ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۵۳

۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰

info@pazirik.org

خوراکی و نوشیدنی مورد علاقه روس ها سفر

شرکت راشا کستر پازیریک

راهنمای مطالعه

ادات صبحانه خوردن روس هاسرویس برنامه ریزی سفر شرکت مسافرتی و گردشگری OneTwoTrip در یک نظرسنجی که به تازگی انجام داد، به اینكه روس ها چه نوع خوراکی و نوشیدنی را در سفرهایشان ترجیح می دهند، اشاره کرد. معلوم شد كه هرچه گردشگران جوان تر باشند، بیشتر غذا و نوشیدنی با خود به همراه می برند. محبوبترین آنها نیز ساندویچ و آب است.
بیشتر پاسخ دهندگان، یعنی 65 درصد آنها هنگام سفر با قطار میان وعده با خود دارند. در هواپیما فقط 10 درصد از مسافران غذای خود را به همراه می آورند. در ضمن، زنان بیشتر از مردان مواد خوراکی حمل می کنند. علاوه بر این، هرچه سن مسافران بیشتر باشد، کمتر دغدغه تهیه غذا از قبل را دارند: 54 درصد از پاسخ دهندگان بالای 60 سال اعتراف کردند که برای سفرهایشان غذایی آماده نمی کنند. در حالی که، 87 درصد گردشگران زیر 24 سال حتما چیزی را با خود می برند.
مسافران روس اغلب برای سفرهایشان ساندویچ درست می کنند (16 درصد). میوه، بیسکویت، سبزیجات و نان به همراه کالباس نیز بسیار محبوب هستند (6 تا 13 درصد).
5 درصد به نودل و پوره سیب زمینی فوری رأی دادند. تعداد مشابهی نیز مرغ را انتخاب کردند.
تخم مرغ آب پز، شکلات یا آب نبات و پنیر محبوبیت کمتری دارند.
تقریباً همه نوشیدنی با خود به همراه دارند: 46 درصد پاسخ دهندگان در قطار، 14 درصد آنها در هواپیما و بقیه در وسایل نقلیه دیگر. از هر دو گردشگر، یک نفر آب به همراه دارد. بعد از آن آبمیوه و نوشیدنی سوم، نوشابه های شیرین است. روس ها همچنین از چای، لیموناد، قهوه، آبجو، شربت، کفیر، شیر و دوغ به عنوان نوشیدنی های مورد علاقه بین راهی خود نام بردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *